FAQ
Se vores FAQ nedenfor, og få svar på de mest stillede spørgsmål.
Her kan du finde svar på nogle af de spørgsmål, du måske har.
Hvordan melder jeg mig ind?
Du kan melde dig ind online her eller hos en Fitness guide i centeret.
Jeg har meldt mig ind online, hvordan får jeg mit medlemskort?
Du kan hente dit kort hos en fitness guide i centeret i bemandingstiden. Find bemandingstiden for dit lokale center her
Hvordan melder jeg mig ud?
Du kan melde dig ud ved:
Personlig henvendelse i centeret.
På mail til dit lokale center.
Udmelding kan ikke ske ved at stoppe din betalingsaftale – og af sikkerhedshensyn kan du ikke udmelde dig telefonisk.
Ved opsigelse pr. e-mail skal du oplyse for- og efternavn, medlemsnr. samt en tilkendegivelse af, at du ønsker at opsige dit medlemskab.
Bemærk, at du ved opsigelse af dit medlemskab har et varsel på løbende måned + én måned.
Hvordan sætter jeg mit medlemskab i bero/på pause?
Du kan nemt sætte dit medlemskab i bero i centeret eller ved at skive en mail. Der skal angives en start og slutdato for perioden. Det koster 100 kr. at sætte dit medlemskab i bero, som er et engangsbeløb og skal betales samtidig med du sætter dit medlemskab på pause.
Du kan sætte dit medlemskab i bero i op til 6 måneder.
Kan jeg starte mit medlemskab op igen før bero periodens afslutning?
Ja, bero perioden kan godt blive afsluttet før den oprindelige slutdato. Det skal gøres i centeret i bemandingstiden.
Jeg har sat mit medlemskab på pause. Hvorfor trækker I næste måned alligevel?
Hvis du stadig bliver trukket penge for dit medlemskab selvom du har sat det i bero, kan det skyldes, at vi først har registreret dette efter den 15. i en måned, hvor vi har sendt oplysningerne videre til Betalingsservice. Det vil dog blive modregnet på din næste regning, efter du har startet dit medlemskab op igen.
Hvilke regler gælder – og hvilken beklædning er tilladt.
Hvilken beklædning skal jeg have på til træning?
Du skal være iført træningstøj og rene indendørssko. Bare tæer er ikke tilladt i andre områder end hold og crosstraining-sale. Det er ikke tilladt at træne i bar overkrop. Udendørs sko, arbejdstøj og cowboybukser er ikke tilladt.
Husregler:
Opførsel: Vi ønsker, at alle skal have en god oplevelse, når de træner i Fitness1. Derfor forventer vi en positiv omgangstone med respektfor hinanden. Personalets anvisning skal altid følges og står ikke til diskussion.
Medlemskort: Medlemskortet er strengt personligt og misbrug medfører et gebyr på 500kr. og evt. bortvisning. Kortet gælder ligesom et buskort og SKAL medbringes. Ved fremmøde uden kort skal du kontakte en fitness-guide som tjekker dig ind. Dette koster 10 armbøjninger.
Behandling af maskiner og udstyr: Vores udstyr skal behandles med respekt og må kun benyttes til de øvelser, det er beregnet til. Er du i tvivl om hvordan du benytter en maskine så kontakt en fitness guide inden brug. Håndvægte og vægtstænger må ikke slippes før de rører gulvet. Maskiner skal rengøres, og skiver samt andet udstyr lægges på pladsefter brug.
Musik og Mobiltelefon: Hvis du vil høre anden musik end den, der spilles i centeret, skal du benytte høretelefoner. Du må ikke spille musik via højtaleren på din telefon el. lign. Mobilsamtaler skal begrænses og foretages udenfor eller i vores gangområder. Der må ikke tages billeder af andre medlemmer uden deres udtrykkelige samtykke.
Beklædning: Du skal være iført træningstøj og rene indendørssko. Bare tæer er ikke tilladt i andre områder end hold og crosstraining-sale. Det er ikke tilladt at træne i bar overkrop. Udendørs sko, arbejdstøj og cowboybukser er ikke tilladt.
Familie, børn: Der er kun adgang for medlemmer i træningsarealer og omklædningsrum. Babyer kan medbringes i lift, hvis de ikke er til gene.
Doping: Fitness1 er med i antidoping Danmark. Doping accepteres ikke. Såfremt du bliver testet positiv, vil du omgående blive bortvist. Salg af doping i centret vil medføre politianmeldelse.
Omklædningsfaciliteter: Skabene skal tømmes efter brug, og vil blive tømt efter lukketid uden ansvar.
Åbningstider: Åbningstiderne skal overholdes. Det betyder, at centret skal forlades ved lukketid.
Se hvilke regler der gælder vedr. holdtræning.
Hvornår skal jeg fremmøde til hold?
Når du har tilmeldt dig på et hold, skal du fremmøde dig senest 10 minutter inden holdstart. Hvis du ikke når at fremmøde dig inden 10 minutter før holdstart, skal du være opmærksom på, at din plads kan gå til et medlem, der står på venteliste.
Du fremmøder dine hold på booking terminalerne i centeret ved at køre dit medlemskort igennem og trykke på “Fremmød holdnavn”. Derefter vil du få printet en billet ud, som du skal tage med til instruktøren.
Jeg er på venteliste. Hvordan fungerer det?
Hvis du booker et hold, som allerede er fyldt op, vil du automatisk komme på vente liste.Du kan du se, hvilket nummer du er på ventelisten. Hvis du når at få en plads på holdet inden 2 timer før, vil du modtage en sms.
Vær opmærksom på, at du stadig har en chance for at komme med på holdet, på trods af at du står på venteliste. Ventelisten til holdene bliver kørt 10 minutter før holdstart, så de fremmødte på ventelisten vil få de frie pladser der eventuelt måtte være.
Bemærk, at selvom du ikke har fået en plads på holdet, men stadig står på venteliste skal du huske enten at fremmøde eller afmelde dit hold for ikke at få en bøde.
Skal jeg afmelde mit hold, selvom jeg er på venteliste?
Hvis du er forhindret i at deltage på et hold, skal du huske at afmelde holdet senest 2 timer før, uanset om du er på venteliste eller om du har fået din plads. Hvis du ikke afmelder dine hold og ikke fremmøder holdet, vil du blive opkrævet 30 kr. i gebyr for NETS / DIBS-medlemskaber eller blive fratrukket 3 dages træning for kontantmedlemskaber.
Kan jeg til- eller afmelde hold via telefon?
Nej, til- og afmelding af hold kan kun foregå online eller på bookingterminalen i centeret.
Bemærk, afmelding af hold skal ske senest 2 timer før holdstart.
Kontakt